Softmod Depot
November 22, 2019, 03:53:42 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.
Login with username, password and session length
News: 10.23.09 - The website is fully operational again. Thank you for the patience as we put everything back together. Check out the forums for more information if you are curious.
 
   Home   Help Search Login Register  
Pages: [1] 2 3 ... 10
  Print  
Author Topic: What you did today.  (Read 64571 times)
rattmansam
Talented Modder
***
Posts: 478


If I got it, I mod it!


View Profile
« on: July 27, 2010, 04:14:34 PM »

Well to start I'm gonna highlight my week really. Friday replaced 4 struts on a 99 cavlier. Saturday Installed a stereo again. Sunday relaxed. Yesterday rotated tires and put a grease fitting on a 1992 c1500 silverado and drill 2 ball joints and put in grease fittings and greased them gonna replaced the upper in 2 weeks or so. Changed oil on my car today. I use 50/50 synthetic blend 5w30 and I use cheap filters.   
Logged

I like tacos.








zzk2001
Administrator
Super Modder
******
Posts: 2367

Kicking ass


View Profile
« Reply #1 on: July 27, 2010, 09:33:59 PM »

Today i went to a Girl's basketball game with my girlfriend and her dad took us all out to eat at some steak place  Grin (BTW the game was Free) Only reason we went LOL  Roll Eyes
Logged

Can You Stop Being Stupid For Five Minutes?

Coburn
Talented Modder
***
Posts: 481


View Profile
« Reply #2 on: July 27, 2010, 10:57:26 PM »

My week so far:

Work every day, practically all day.

Sunday: Replaced the tie rod on my '81 Ford F150. I hate Fords..
Monday: Went to see one of my "friends". There was a happy ending involved.
Tuesday (today): Best friend broke up with his girlfriend and now she is in my bed, waiting for me to "make her feel better"....

Let the drama fest begin. Ha. Least I get a little "poentang".
Logged

rattmansam
Talented Modder
***
Posts: 478


If I got it, I mod it!


View Profile
« Reply #3 on: July 28, 2010, 08:10:58 PM »

Today I got a job finally.
Logged

I like tacos.








Coburn
Talented Modder
***
Posts: 481


View Profile
« Reply #4 on: July 28, 2010, 09:58:52 PM »

Congrats! What's your job?
Logged

rattmansam
Talented Modder
***
Posts: 478


If I got it, I mod it!


View Profile
« Reply #5 on: July 29, 2010, 09:40:12 PM »

Congrats! What's your job?
Warehouse Inventory/Boxing/Packing/Making boxs/cleanup on another note I have to replace my CV half shaft on my drivers side.
Logged

I like tacos.








Coburn
Talented Modder
***
Posts: 481


View Profile
« Reply #6 on: July 30, 2010, 12:06:39 AM »

Sounds like you're makin good money!

Haha I HATE CV half shafts. On my '92 Bonneville, I nicked the outer boots on the shafts (yes, both) with a grinder and now they are leaking out the lube.. I don't want to spend my next paycheck on new shafts! They are a pain...

How much is it gunna cost you for parts?
Logged

zzk2001
Administrator
Super Modder
******
Posts: 2367

Kicking ass


View Profile
« Reply #7 on: July 30, 2010, 01:14:26 AM »

Today all i did was play a game called "Singularity"  Roll Eyes  beat it in a few hours  Was still a fun game (everyone should try it out)
Logged

Can You Stop Being Stupid For Five Minutes?

realg123
Guest
« Reply #8 on: July 30, 2010, 07:29:51 PM »

I got into a fist fight with a cat. It was giving me dirty looks. I had no choice, I didnt want to look like a wuss
Logged
rattmansam
Talented Modder
***
Posts: 478


If I got it, I mod it!


View Profile
« Reply #9 on: July 31, 2010, 12:01:58 AM »

Sounds like you're makin good money!

Haha I HATE CV half shafts. On my '92 Bonneville, I nicked the outer boots on the shafts (yes, both) with a grinder and now they are leaking out the lube.. I don't want to spend my next paycheck on new shafts! They are a pain...

How much is it gunna cost you for parts?

I didn't get charged core deposit   Cool  It was 56.80.
Logged

I like tacos.








Coburn
Talented Modder
***
Posts: 481


View Profile
« Reply #10 on: July 31, 2010, 05:35:20 PM »

$56 ain't bad. Is it hard to install?
Logged

rattmansam
Talented Modder
***
Posts: 478


If I got it, I mod it!


View Profile
« Reply #11 on: July 31, 2010, 07:22:05 PM »

$56 ain't bad. Is it hard to install?

Its a fucking nightmare!!!!
Logged

I like tacos.








InsaneTrout
Talented Modder
***
Posts: 317



View Profile WWW
« Reply #12 on: August 01, 2010, 04:17:23 PM »

Well since this was started on the 27th I'll just say this for the 27th ha ha I'm gonna have a B-day =D =P yeah my B-Day was on the 27th it was pretty awesome I got thrown a surprise B-Day party best B-day I had in a while.
Logged



rattmansam
Talented Modder
***
Posts: 478


If I got it, I mod it!


View Profile
« Reply #13 on: August 01, 2010, 04:43:24 PM »

Well since this was started on the 27th I'll just say this for the 27th ha ha I'm gonna have a B-day =D =P yeah my B-Day was on the 27th it was pretty awesome I got thrown a surprise B-Day party best B-day I had in a while.

Well happy belated bday!!! I mowed a lawn on my day off.
Logged

I like tacos.








rattmansam
Talented Modder
***
Posts: 478


If I got it, I mod it!


View Profile
« Reply #14 on: August 01, 2010, 09:16:49 PM »

I've been drinking. Don't be like me and drink and drive kids especially when you smoked some weed. God I have to go to work in the morning.
Logged

I like tacos.








Pages: [1] 2 3 ... 10
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.10 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Powered by SMF 1.1.10 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC